Gemeente Meerssen | Omnibuzz introduceert MijnOmnibuzz

Nieuwsbericht Omnibuzz introduceert MijnOmnibuzz

Gepubliceerd op: 06 juni 2023 16:05

Omnibuzz logo 06-06-2023

Bericht van Omnibuzz

Omnibuzz is gestart met MijnOmnibuzz waarmee je een persoonlijke pagina kan aanmaken op de website van Omnibuzz (net zoals bijvoorbeeld Mijn CZ). Hierop kun je als klant zélf een aantal zaken regelen zoals het reserveren van ritten en het aanpassen van gegevens. Het is een beveiligde digitale omgeving waarin je snel en makkelijk je ritten kunt reserveren of wijzigingen kunt doorgeven aan Omnibuzz. De website is zoveel mogelijk aangepast aan de behoeften van de klanten en bereikbaar via PC of laptop, tablet of smartphone. Omnibuzz heeft MijnOmnibuzz helemaal zelf ontwikkeld. Het voldoet daardoor aan alle eisen, zoals functionaliteit, toegankelijkheid en veiligheid, huisstijl en klantvriendelijkheid.

In MijnOmnibuzz kun je:

  • Makkelijk (retour)ritten reserveren, wijzigen of annuleren.
  • Je rittenoverzicht, resterende zones of facturen inzien.
  • Je persoonlijke gegevens op 1 plek inzien en gedeeltelijk zelf gemakkelijk aanpassen.
  • Snel en direct contact opnemen met Omnibuzz.
  • Snel vragen stellen of klachten doorgeven, zonder dat je veel gegevens hoeft in te vullen.
  • Buiten telefonische openingstijden contact opnemen en wachttijd vermijden.
  • Telefoonkosten besparen.

Omdat je voor MijnOmnibuzz een e-mailadres nodig hebt, begint Omnibuzz met het aanschrijven van de klanten die een e-mailadres hebben. Eerst ontvangen de klanten die al gebruikmaken van het klantportaal of zich hiervoor onlangs aanmeldden een melding. Vervolgens benaderen zij de overige klanten, waarvan een e-mailadres bekend is. Door klanten gespreid aan te schrijven, kunnen zij de aanmeldingen goed verwerken en nieuwe gebruikers het beste ondersteunen bij eventuele vragen.

Belangrijk

De Omnibuzz medewerkers blijven ook altijd telefonisch voor u bereikbaar voor het boeken van uw ritten of het regelen van andere zaken.

Meer informatie vind je op www.omnibuzz.nl/mijnomnibuzz. Uiteraard kunnen gebruikers ook altijd met vragen of opmerkingen terecht bij de klantenservice via telefoonnummer 0900 - 33 10 550 of via e-mail: mijn.omnibuzz@omnibuzz.nl