Nieuwsbericht Meedenken over het nieuwe evenementenbeleid?
De gemeente Meerssen nodigt stichtingen, verenigingen, bedrijven, raadsleden en geïnteresseerde inwoners uit voor een bijeenkomst over het nieuwe evenementenbeleid. Tijdens deze bijeenkomst horen we graag jouw mening en ideeën. Die gebruiken we om een plan te maken voor de toekomst van evenementen in onze gemeente. Evenementen die passen bij het DNA van Meerssen.
Jouw mening is belangrijk!
We vinden het belangrijk om jouw mening te horen bij het maken van het nieuwe beleid. Daarom organiseren we een bijeenkomst. We praten je bij over de werkwijze en gaan graag met je in gesprek over jouw ideeën en wensen voor evenementen in Meerssen. We starten met een korte uitleg. Daarna kun je meedenken over stellingen en vragen in een interactieve vorm.
Datum en locatie:
Donderdag 17 april 2025, start om 19.00 uur – Gemeenschapshuis d'n Huppel, Ulestraten
De bijeenkomst duurt maximaal 1,5 uur.
Voor wie?
Deze bijeenkomst is voor stichtingen, verenigingen, bedrijven, inwoners en raadsleden die geïnteresseerd zijn in het evenementenbeleid van de gemeente Meerssen. Denk je mee? Jouw inbreng is waardevol. We hopen je daar te zien!
Aanmelden
Aanmelden voor de bijeenkomst? Klik hier op het aanmeldingsformulier.
Of stuur een mail naar de projectleider evenementenbeleid van de gemeente Meerssen dhr. John Wauben john.wauben@meerssen.nl.