Nieuwsbericht Vragen over wateroverlast? Bezoek het gemeentelijke Waterinfopunt

Publicatiedatum: 28 februari 2019 12.10 uur

Waterinfopunt
Heeft u vragen over wateroverlast? Wilt u weten welke plannen de gemeente en het waterschap hebben om de overlast te beperken? Of wilt u weten welke maatregelen u zelf kunt treffen om wateroverlast te voorkomen? Zijn er subsidiemogelijkheden voor maatregelen die u neemt? Met al dit soort vragen kunt u vanaf 14 maart terecht bij ons nieuwe Waterinfopunt in het gemeentelijke Klant Contact Centrum.

Coalitieakkoord

Het klimaat verandert sneller dan gedacht. Extreme hoeveelheden neerslag, ernstige droogte en hitte bedreigen steden, landbouwgronden en natuurgebieden. In 2014, 2016 en 2018 was er sprake van enorme neerslag met wateroverlast tot gevolg. In het voorjaar van 2018 was het juist heel erg droog. In het coalitieakkoord is opgenomen dat onze inwoners en ondernemers met hun vragen terecht moeten kunnen bij de gemeente. Met ingang van 14 maart kunt u dan ook terecht bij ons Waterinfopunt.  

Openingstijden Waterinfopunt

Het Waterinfopunt is elke tweede en vierde donderdag van de maand geopend van 14.00-17.00 uur in ons gemeentelijke Klant Contact Centrum (KCC), Markt 50 in Meerssen. Om te voorkomen dat u moet wachten, werken we op afspraak. U kunt uw afspraak maken door een e-mail te sturen aan: wateroverlast@meerssen.nl

Vragen?

Ook deze kunt u sturen aan wateroverlast@meerssen.nl.