Nieuwsbericht Onderzoek Klanttevredenheid Wmo-cliënten

Publicatiedatum: 17 juni 2016 10.15 uur

Logo - Wmo onderzoek klanttevredenheid
Vanaf 2016 zijn gemeenten verplicht jaarlijks te onderzoeken hoe Wmo-cliënten de kwaliteit van de gemeentelijke dienstverlening ervaren. Dit vinden we erg waardevol, want met uw ervaringen als uitgangspunt kunnen wij zorg en ondersteuning verbeteren. Voorbeelden zijn: hulp bij het huishouden, dagopvang, vervoer, een scootmobiel of een aanpassing in huis. Maar er zijn ook andere vormen van zorg en ondersteuning mogelijk door bijvoorbeeld familie, of via doorverwijzing naar een andere dienst of organisatie. 

Willekeurige steekproef
Uit alle inwoners die ondersteuning vanuit de Wmo krijgen, heeft de gemeente een steekproef getrokken. Wellicht bent u één van de willekeurig geselecteerde deelnemers, die de vragenlijst in de brievenbus krijgt. Doe mee: uw mening is belangrijk!

Alle reacties worden anoniem verwerkt door een extern onderzoeksbureau.
Reageren is mogelijk tot en met 20 juli 2016.  

Resultaten onderzoek
In september 2016 verwachten wij de resultaten van het onderzoek. Wij maken deze o.a. bekend op www.meerssen.nl en de gemeentepagina's in de Geulbode.

Ontvang deze informatie automatisch in uw mailbox
Als u zich via www.meerssen.nl abonneert op onze wekelijkse digitale nieuwsbrief Sfeervol Meerssen, ontvangt u de informatie automatisch in uw mailbox. Aanmelden nieuwsbrief