Nieuwsbericht Klanttevredenheidsonderzoek Gemeente Meerssen

Publicatiedatum: 09 april 2019 11.40 uur

Klanttevredenheidsonderzoek
Wij horen graag uw mening & ervaring!

De gemeente Meerssen is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening verder te verbeteren. Uw mening, ervaring & ideeën zijn hierbij van groot belang. Daarom houden we op dit moment een klanttevredenheidsonderzoek. Het invullen van de vragenlijst duurt ca. 10 minuten. U kunt de vragenlijst (bij voorkeur) digitaal invullen via onderstaande link.

Ga naar de vragenlijst

Wilt u de vragenlijst liever op papier invullen?

Dat kan! Een papieren exemplaar is verkrijgbaar in het gemeentelijke Klant Contact Centrum, Markt 50 in Meerssen. Of bel 14 043 dan sturen wij u een papier enquête per post toe. U kunt de ingevulde vragenlijst vervolgens afgeven bij ons gemeentelijke Klant Contact Center of retour sturen aan: Gemeente Meerssen, Klanttevredenheidsonderzoek, Antwoordnummer 20002, 6230 VR Meerssen. Een postzegel is niet nodig!

Het invullen van de enquête is volledig anoniem.

Wij danken u hartelijk voor u medewerking!