Nieuwsbericht Klanttevredenheidsonderzoek Gemeente Meerssen

Publicatiedatum: 22 november 2016 09.00 uur

Klanttevredenheidsonderzoek
Wij horen graag uw mening & ervaringen!

De gemeente Meerssen is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening nog verder te verbeteren. Uw mening, ervaringen & ideeën zijn hierbij van groot belang. Daarom houden we op dit moment een klanttevredenheidsonderzoek.

Wij vragen uw hulp!

Online vragenlijst

Wij horen graag uw mening, ervaringen en ideeën. Voor dit hebben we een vragenlijst ontwikkeld die ca. 10 minuutjes van uw tijd vraagt. U kunt de vragenlijst (bij voorkeur) digitaal invullen via onderstaande link.

Ga naar de vragenlijst

Wilt u de vragenlijst liever op papier invullen?

Dat kan! Een papieren exemplaar is verkrijgbaar is het gemeentelijke Klant Contact Centrum (KCC), Markt 50 in Meerssen. Of bel tel. 14 043 dan sturen wij u een papieren enquête per post toe. U kunt de ingevulde vragenlijst vervolgens afgeven bij ons gemeentelijke KCC of retour sturen aan: Gemeente Meerssen, Klanttevredenheidsonderzoek, Antwoordnummer 20002, 6230 VR Meerssen. Een postzegel plakken is niet nodig!

Het invullen van de enquête is volledig anoniem.

Wij danken u hartelijk voor uw medewerking!