Gemeente Meerssen | Klanttevredenheidsonderzoek Gemeente Meerssen

Nieuwsbericht Klanttevredenheidsonderzoek Gemeente Meerssen

Gepubliceerd op: 17 november 2022 14:00

Klanttevredenheidsonderzoek
Wij horen graag jouw mening & ervaring!

De gemeente Meerssen is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om de dienstverlening verder te verbeteren. Jouw mening, ervaring & ideeën zijn hierbij van groot belang. Daarom houden we op dit moment een klanttevredenheidsonderzoek. Het invullen van de vragenlijst duurt ca. 10 minuten. Je kunt de vragenlijst (bij voorkeur) via onderstaande link invullen. 

Wil je de vragenlijst liever op papier invullen?

Dat kan! Een papieren exemplaar is verkrijgbaar in het gemeentelijke Klant Contact Centrum (KCC), Markt 50 in Meerssen. Of bel 14 043 dan sturen wij je een papier enquête per post toe. Je kunt de ingevulde vragenlijst vervolgens afgeven bij ons gemeentelijke Klant Contact Center of retour sturen aan: Gemeente Meerssen, Klanttevredenheidsonderzoek, Antwoordnummer 20002, 6230 VR Meerssen. Een postzegel is niet nodig!

Het invullen van de enquête is volledig anoniem.

Wij danken je hartelijk voor jouw medewerking!