Nieuwsbericht Bestuurscentrum gesloten van 23 december t/m 1 januari

Publicatiedatum: 01 december 2016 11.40 uur

In verband met de feestdagen is het bestuurscentrum van de gemeente Meerssen van vrijdag 23 december 2016 t/m zondag 1 januari 2017 gesloten.  

Aangifte geboorte & overlijden

Het loket Burgerzaken is uitsluitend voor aangifte van geboorte of overlijden geopend op:

  • dinsdag 27 december van 09.00-10.00 uur
  • vrijdag 30 december van 09.00-10.00 uur

Houd rekening met de termijn van aangifte van geboorte en overlijden!

Melding vermissing identiteitsdocumenten

U kunt dan tevens (zonder afspraak) terecht voor de melding van vermissing van uw identiteitsdocument (paspoort, identiteitskaart, rijbewijs).

Heeft u nog dit jaar een nieuw paspoort of id-kaart nodig?

Wacht dan niet te lang en vraag dit uiterlijk 15 december aan!
Het bestuurcentrum is gesloten van 23 december 2016 t/m 1 januari 2017!

Informatie

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met ons gemeentelijke Klant Contact Centrum (KCC), tel. 14 043. E-mail: info@meerssen.nl

KCC snelbalie