Nieuwsbericht Bestuurscentrum gesloten van 23 december t/m 1 januari

Publicatiedatum: 20 december 2016 10.45 uur

Kerstmis
In verband met de feestdagen is het bestuurscentrum van de gemeente Meerssen gesloten van vrijdag 23 december 2016 t/m zondag 1 januari 2017.

Aangifte geboorte & overlijden

Het loket Burgerzaken is uitsluitend voor aangifte van geboorte of overlijden geopend op:

  • dinsdag 27 december van 09.00-10.00 uur
  • vrijdag 30 december van 09.00-10.00 uur

Houd rekening met de termijn van aangifte van geboorte en overlijden! Kijk hiervoor op www.meerssen.nl (Regelen & Aanvragen -> Producten & Diensten)

Melding vermissing identiteitsdocumenten

U kunt tijdens bovengenoemde dagen tevens (zonder afspraak) terecht voor de melding van vermissing van uw identiteitsdocument (paspoort, identiteitskaart, rijbewijs).

Informatie

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met ons gemeentelijke Klant Contact Centrum (KCC), bel 14 043. Of mail info@meerssen.nl

Wij wensen u Sfeervolle Kerstdagen toe en een Gezond & Gelukkig 2017!