Nieuwsbericht Aanvragen van een evenement: nieuwe werkwijze per 1 januari 2018

Publicatiedatum: 08 december 2017 15.35 uur

evenementenassistent
Het aanvragen van een evenement, wandeltocht of toertocht in de gemeente Meersen gaat veranderen. Het papieren aanvraagformulier gaat vervallen. Op initiatief van de Veiligheidsregio Zuid-Limburg gaan de gemeenten in Zuid-Limburg over op de 'Evenementenassistent': een gebruiksvriendelijk online-systeem voor het aanvragen van een evenement.

Vanaf 1 januari 2018 kunnen organisatoren een evenement, wandeltocht of toertocht aanvragen via www.meerssen.nl (zie regelen & aanvragen) of rechtstreeks via de aanvraag-website https://ea.impactive.nl.

Informatie

Organisaties die in het verleden een evenement hebben aangevraagd krijgen deze informatie per brief. Voor meer informatie neemt u contact op met het gemeentelijke klantcontactcentrum (KCC) en vraagt u naar vergunningencoördinator Carlo Poolen. E-mail: info@meerssen.nl. Telefoon: 14 043 (algemeen)